Indien u niet tevreden bent over de dienstverlening van C-insight BV, kunt u hierover een klacht indienen. Verzoek is de klacht allereerst kenbaar te maken bij de eigenaar van C-insight BV (hierna CI) om deze gezamenlijk te bespreken en te streven naar een oplossing.
Adressering:
C-insight BV | Dhr. E.D. Cremer
Pelmolenlaan 2
3447 GW Woerden.
De interne klachtenprocedure is als volgt:
• Klachten die direct bij CI worden ingediend worden vertrouwelijk in behandeling genomen door de eigenaar E.D. Cremer. Ook hier geldt het Privacy beleid van CI, in te zien en te downloaden via de website.
• Binnen 48 uur na ontvangst van een klacht wordt aan de deelnemer een ontvangstbevestiging gestuurd. CI | E.D. Cremer neemt vervolgens telefonisch contact op met de deelnemer om de klacht te bespreken.
• Indien CI de klacht direct kan oplossen, dan wordt dat gedaan. Als uit het telefonisch contact blijkt, dat de deelnemer de klacht als afgehandeld beschouwt, dan wordt de deelnemer daarvan schriftelijk geïnformeerd.
• CI streeft ernaar de klacht zo snel mogelijk te behandelen, maar deze in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst ook af te handelen en de deelnemer daarvan schriftelijk op de hoogte te stellen.
• Mocht de behandeling toch langer duren, dan wordt de deelnemer hierover schriftelijk geïnformeerd, met daarin minimaal:
o Een toelichting van de reden van uitstel
o Een verwachte nieuwe afhandeltermijn
• Ontvangen klachten en bijbehorende uitkomst en afwikkeling worden gearchiveerd in de map ‘Overzicht Klachten’. Deze blijven minimaal 5 jaar bewaard.
Indien we er gezamenlijk niet uitkomen – of indien dat de voorkeur heeft – bestaat altijd de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de externe klachtenfunctionaris van CI: Mevrouw Marloes Beijer van Grow People treedt op als klachtenfunctionaris van CI. Zij is bereikbaar via info@grow-people.nl of + 31 6 511 04 822. Bij haar kunt u uw klacht direct kenbaar maken, dan wel een klachtenformulier opvragen om deze in te vullen.
De externe klachtenprocedure is als volgt:
• Klachten die direct bij de klachtenfunctionaris worden ingediend worden vertrouwelijk in behandeling genomen. Ook hier geldt het Privacy beleid van CI, in te zien en te downloaden via de website.
• Binnen 48 uur na ontvangst van een klacht wordt aan de deelnemer een ontvangstbevestiging gestuurd. De klachtenfunctionaris neemt vervolgens telefonisch contact op met de deelnemer om de klacht te bespreken.
Algemene klachtenprocedure
C-insight BV
• De klachtenfunctionaris streeft ernaar de klacht zo snel mogelijk te behandelen, maar deze in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst ook af te handelen en de deelnemer daarvan schriftelijk op de hoogte te stellen.
• Mocht de behandeling toch langer duren, dan wordt de deelnemer hierover schriftelijk geïnformeerd, met daarin minimaal:
o Een toelichting van de reden van uitstel
o Een verwachte nieuwe afhandeltermijn
• Ontvangen klachten en bijbehorende uitkomst en afwikkeling worden gearchiveerd in de map ‘Overzicht Klachten’. Deze blijven minimaal 5 jaar bewaard.
Indien geen passende oplossing wordt gevonden verwijzen naar Artikel 12 van de Algemene Voorwaarden: Toepasselijk recht. Op de rechtsverhouding tussen CI en opdrachtgever is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Geschillen, voortvloeiende uit overeenkomsten waarop deze voorwaarden van toepassing zijn, zullen bij uitsluiting worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Rotterdam.